MR dengan Zalia ni memang ala-ala sehati berdansa gittew
Dia manager PID Tg Malim,
Makcik manager PID Rasa
[saja tulis manager, feeling2 ladyboss]
Dia gemuk air, aku gemuk angin
[cewahh... kunun2 kegemukan aku mulia sikit dari dia.
Padehal dua-dua pon badak berendam]
Dia ada gigi pelesu, makcik pon ada hokay!
tak cayer baca sini
Kampung dia kat Kuala Kurau,
Kampung makcik pon sana jugek
Daannnn... sejak 2 hari yang lepas,
tanpa dirancang tanpa dibincang...
Dia dapat bumbung baru,
Dan Makcik dapat pagar baru!
Haaa... jangan nak menggatai kata makcik kaya ke hapa yerrrr...
korang tak tau, dah setahun lebih duduk Bayu Permai ni
baru ni la PS korang ada duit nak turap porch kangkang mawas tu
tu pon punya gigihla terkejar-kejar pi OS sana sini nak kompol duit
sian laki makcik kan? sian kan? sian kan?
Pagar batu bata tu pon, kalo tak kerana umah sebelah tu takde org duduk,
memang tak perlu pun buat dinding batu tu..
Tapi sbb tadak org duduk [dah dibeli tapi tak duduk situ],
pokok lalang dia punya subur sampai menjolok-jolok masuk porch kami
kalau pokok terung, buleh gak ambik buah dia
buat masak gulai walopun tak sedap kan Ena kan?
kasi taruk dinding batu, daun lalang tu takleh dah la jolok masuk kan? kan? kan?
Petang semalam masa berSMS dgn PS pasal anniversary
kunun-kunun bagi hint nak mintak hadiah la kannn....
Sekali.... hambek ko Rehan!
Sapa bini-bini seMalaysia pernah dapat hadiah pagar batu time anniversary ha?
Takder kann... takder ... ha, tengokkk... tengok...
Kaseh sayang kami lakik-binik sekukuh tembok batu taww!


16 comments:
nak giler baca blog ko ni rehan...hahaha lawak giler
pak cik pun lawak orgnya...wakakaka..xpelah sekukuh tembok batu kasih syg korang itu...
hahahahhahhahhaaaaahahahahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hah!! Comelnyer jawapan PS kekekeke.....sms screen tu pun coemy :-)
Tak kisah la Ann, asalkan hadiah. pagar pun pagarlah kan...kan..kan..
hahaha...mmg lawak gilerrrr korang berdua ni...
Kekekke..han... besar giler hadiah aniversary mu..jeless aku tawww!
mahalllll tu makcik adiah aniversary munggg!!!
haahahahhahahaa!!
mahal giler. husband kak ed pun tak mampu nak bagi. kui3.
kena bersyukur ok ;)
Salam,
PEH! sungguh kukuh lagi akuh kasih sayang cinta asyik masyuk korang ye?
jelesss jelesss...
then tahun ni nak minta sesuatu yang 'keras' dari Azwan lah... Grill tingkap! YEAH!!!
huhhh..MR.....hadiah tuh tiap2 ari dpt tgk kan..ekeke...adehhh...lawakk tul baca blog neh ngn blog mumy kalep...suker..sukerr..
hahhaha... sgt kretip PS memberi hadiah.. tapi hadiah taun depan dah tahu... x syok kena minta surprise lain heheheheh
Nerda, jgn gila dulu... mereng sikit2 dulu sudahla
Sue, pakcik hang buat lawak batu kan
Nurul, cover2 sket gelaktu...bos ko nampak karang. :-P
Eynda, secomel binik nya..kah kahkah kah
Anon, kak jln labukah ini? hihihi... TQ
Zatie, thn depan kami masuk raja lawak, jgn lupa AFUNDI yer..
Isa & Cek Lala, Besarkan? mentang2 bininya besar... senang2 hati bagi hadiah besar tembok! huhu...
Kak Ed, syukur sangat-sangat. tak larat dah nak tebas lalang tepi pagar. haha
Aznil, grill tu..dah alang2 mintak.. mintak yg wrought iron tau. hehehe...
Illa, org gemuk badak cam kami buleh buat LAWAK jerla.. nak buat LAWA tak penah jadi... kah kah kah
Kerul, tulah pasalnya. tahun depan koman2 kena mintak laminated floor plak kot. pingsan laki aku kalo baca nih. hahaha
ekekek speechless aku baca!!
sampai hati ko...
nanti aku gugel resepi pajeri terung! siap ko malam ni aku buat n3 pajeri terung!! hahaha
owh... hadiah tembok batu.. harus la aku terharu..
pasni amik orang buat mural kat dinding tu.. takpun ko laki bini lukis gambo luv.. "PS & MR wuz here.. ekekeke
Post a Comment