Masa musim meroyan masuk umah baru tahun lepas,
makcik beli barang-barangni online
pastu, penutup bekas air yang kaler oren ni... dah kuyak sikit...
[asalnya tak kuyak, baru-baruni jer terkuyak]
betuila kot.. org kata tupperware ni harapkan rega jer kemain mahai...
kualiti tarak!
Stokis Tupperware dah bukak kat Rawangni
so, silalah beritahu makcik.. apakah prosedur nk tukar lid tupperware yang koyak?
kena bawak resit asal pembelian kah? <--- tah kat mana haku campak!
plis.. plis... plis... kamu jgn nakal...
i lap u.
muah muah.
Friday, June 25, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

10 comments:
aku rasa x pyh bwk resit..ko bwk je tutup t.ware tu tunjuk kat hidung dia..
Hahaha...kelakar la Mamma ni...eh tp MR ok gak beli live dri kedai tu, sy beli dri org, pastu bila tutup tupperware dh putus....putus tu...x dpt jejak org berkenaan la...guna je la yg putus tu.
tie pun beli Tupperware kat Tupperware jugak,akak bawak Tupperware je ..kalau boleh bawak resitlah... nnti depa tukar...kalau luntur colour depa x tukar...
Tengkiu olls!
esok lusa aku bawak tutup tapawe tu tunjuk kat lobang idom dia. hahaha.. kalau dia katok kepala aku, siap ko zamilla! :))
MR hantu tupperware juga ya .. kami kat sekolah siap main kutu tupperware lagi . Tak penah lagi pun dapat yg rosak ni
aku tak reti..tapi aku sukak yg ni...berapa ni wehh?? sini mahaiii!
ko buat simpan air masak tetiap hari ke..
ko pakai time raya @ makan2 je tapawe ni??
aku tau la soklan takde kaitan..
jawab je la.. tau!
Kak Yan, asalnya tak rosak. dok asek bukak katup kan penutup tu... tu yg terkuyak sikit tu.
TTM, lupa sudah reganya weii... dah ko pemastautin sana, elok ko beli sana jerlah wei. kat sini pon tak murah mana...[aku rasala]
Ena, aku guna simpan air masak hari-hari. time jamuan ke hapa, aku sorong jug 2 hengget jer kat org. wakakakakaa... hat yg mahai simpan utk guna sendiri. kat org2 kasik hat murah2... takut rosak! hina lagi keji sifat aku tu kan? wakakakaka
aku ahli t.ware tau..biasa kalu rosak kasi tokey stokis aku la tunjuk..tp tgk tokey stokis tu la..kalu dia tanak layan ko katok pala dia la weh haha
hage untuk semua brg t.ware adalah stendet..x kira ko duk afrika selatan pun haha
hahahha... harga stendent walaupon di afrika selatan hahahha.. MR ko mmg keji dr dulu hihihihi
Post a Comment