Happy Birthday Fikah dan Aizat.
Semoga menjadi anak yang soleh dan solehah.
Acara bulanan kat rumah Atuk Nenek Batu 16 :))
Harap-harap sempat cupcake stand aku sampai before birthday Mencah,
buleh aku mempoyo display cupcake premix aku cenggini
Muahahahahaha.....
*buat hantaran tunang/ kawen gini pon best kan?*

3 comments:
kak,tempah kat ne cuppies stand tu?lawola..n bpe regenyer?
tq
akak ada juai, kirim kwn kt UK. rm75. ada lg sebijik kalau nak
Rehan,
polok cium utk si mencah yg gebu putih lepuk tuh.geram tgk pki bj merah gt.
Post a Comment