Monday, October 1, 2012

Wake me up when September end!

Posted by makcik rehan KJB at 9:28 AM
Assalamualaikum WBT

Main petik je tajuk tu. Lirik lagu tak ingat sapa nyanyi.
Sempena berakhirnya September, kamiorang tutup dengan acara makan-makan kat rumah nenet
Semua adik badik PS berjaya menghadirkan diri. Ipar-duai ada yang absent sebab ada kerja.

Nak bubuh gambo makanan ni. Bersedia dan bertabah ek.
Ada yang tak masuk dalam gambo - ice cream, ayam bako, jajans, kuah kacang
Memang makan sampai sengkak perut la kamiorang haritu.

Laksa, rendang ayam, nasik impit, kuah lontong, kuih kasui pandan sumer nenet buat.
Ayam bako, bihun, dadih, kek dan kuah kacang (aku tempah) kami buat.
Cheese cake kedai King Kong Angah Gombak bawak.





















































































Kellezzz nenet posing :))
Selamat Ulangtahun ke 65 nenet. Semoga sentiasa sihat walafiat :)





























Nenet tanak tangkap gambo. Panas nak salin-salin baju katanya.
Kata Atuk; Sementara 'muda' ni ler nak bergambar... :))









Aku handover tugas paparazzi kat anak buah
Maka bolehlah aku gila koser enterprem potong kek kahkahkah!
Alahai lebaunya diameter muka kau makcikkkk... patutnya aku buat mulut itik cam Kak Senduk ajar
Mesti muka aku jadi tirus macam senduk nasik kan!



























Hahaha... melalak sudah!
Mak korang kalau dah naik hantu, tengah nak potong kek pon aku buleh amukan
Dari tadi aku dah tengok budakni kecik besor kecik besor jerrr
Kejap kuis sana, kuis sini, jilat saladlah
(kau buleh bayang dia pegi jilat ais batu dalam salad buah depan dia tu?)
Aku tampor tangan dia sekali, terus sentap menangis teresak-esak sampai termuntah!
Puas hati aku. Lepas tu baru tau nak behave :))

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Last but not least...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


























Kasi chance lah aku feeling-feeling Cake Boss weeiiii...
Hahahahaha





4 comments:

JaSSNaNi on October 1, 2012 at 10:36 AM said...

Sedapnyaaaaaaaaaa... macam2 ada kat sini... anyway.. syok atok & nenek makan kek ye.. :)

Lynn Hamzah on October 1, 2012 at 11:09 AM said...

makkkk ooooiii...banyaknya makanan...

makcik rehan KJB on October 1, 2012 at 12:50 PM said...

kannn... byk nyer makanang! patutla aku membeso bagai johan kan kan kan

littlehumblelynn on October 1, 2012 at 7:40 PM said...

kena bwk usul mkn2 nih pd family aku jgk!
jrg sgt dpt kumpul adik beradik gini
rvc itu sgt tempting!

ShareThis