Thursday, April 3, 2014

Spell it right!

Posted by makcik rehan KJB at 4:30 PM
Assalamualaikum WBT



Aisyah. Semalam besday dia.


*
*
*
*
*
*


Beberapa hari sebelum besday, dia bawak balik kertas ujian KAFA. Merkah dia okay-okay saja. Yang tu aku tak heran sangat. Anak aku bukan genius macam anak hangpa *motip*. Tapi aku nak tunjuk tang NAMA yang dia tulih kat ataih kertas ujian dia :))







*
*
*
*


Most of the time she spelled it right :)

















*
*
*
*




Sometime, she confused :))




















*
*
*
*


Even worse when she mixed up everything! LOL







*
*
*
*



Tak tipu. Aku gelak gegak gempita sampai berhinggut kereta bila aku nampak kertas kat ataih tu! Hai lah anakkkkk... Mak hang ngaji skolah Taayah 5 tahun tau. Bikin malu sungguh. Ini semua salah Abah hang la ni.... masa kekecik monteng KAFA!


Anyway, Happy Birthday Kakak. We still love you unconditionally, forever and ever. Ever after!
InsyaAllah... Rahmat dan kasih sayang Allah akan sentiasa bersamamu. Stay sweet my darling :)



3 comments:

Rizziela on April 4, 2014 at 10:03 AM said...

samalah mcm anak sy

kadang kala tulis nama dalam jawi pun boleh terbali.. x faham apa yg dia fikirkan dari HAZIQ boleh jadi QIZAH... mcm cermin plak :D

makcik rehan KJB on April 4, 2014 at 5:14 PM said...

kannn... bila tanya, dia kata sbb tak muat la ma :))

Nota Cikgu Anum on April 6, 2014 at 9:59 PM said...

Pitam iols tengok hihihi

ShareThis