Showing posts with label Baby Stuff. Show all posts
Showing posts with label Baby Stuff. Show all posts

Saturday, June 12, 2010

ZAMAN KAMU DAH BERLALU WAHAI MENCAHHHH.... SILALAH BERI LALUAN KEPADA ADIK PULAK

Posted by MR at 2:25 PM 4 comments
Makcik tatau apa nama saintifik menderni
ni kira gadget baby la ni kan...
mcm biasa... konsepnya adalah...
ANAK KORANG GONYEH, 
ANAK AKU NAK GONYEH JUGAK

Beli masa zaman Mencah baby dulu
pakai 2,3 kali saja... pastu mcm biasa jugak
simpan dalam-dalam sikit dalam lemari
jangan bagi laki nampak, nanti kena keji

Semalam teringat nak bagi Asyraf pulak gonyeh bendani
sebab Maklom Ibu bagitau dia berak keras
sampai gigil-gigil satu badan meneran

Makcik pon beli 2 bijik mangga chokanan [ker chikunin ntah lupa]
pastu kupas, potong-potong bagi Asyraf gonyeh
dengan harapan, buleh lawas dia punya sembelit

Lepas bagi kat Asyraf,
makcik pegi dapo basuh pinggan kejap
sekali dengar si Asyraf nangis-nangis
terpaksa la pulak hayun muntot berat pegi usha line kat depan



Kakak idom kembam sudah hi-jack adik punya gadget gonyeh!





Suruh bagi balik kat adik dia enggan...
Saya nakkk... saya nakkk....

PS kata, mau rabak jala gonyeh tu dapat kat dia!


Wednesday, April 14, 2010

TAK TAHAN....

Posted by MR at 2:20 PM 5 comments
Biarlah gambar yang berbicara,
klik gambar utk sama-sama 'tak tahan' :p


10 April - 9 Mei : Jualan Tambahan Fella Design

Maaf, jangan salah paham...
bukan nak beli sofa baru...
bukan jugak nak beli meja baru atau lemari baru

cuma nak beli fabriknya saja...
less 50% tu!

*ehemm... org ada mesin jahitlah katakannn*



Opppsss... dan satu lagi...
untuk anakanda juga tak pernah dilupa...



24 - 25 April : Pureen Stock Clearance

Orang ada anak kecik, 
masa nilah nak berjimat
Nak beli bottle liquid cleanser,
detergent nak basuh baju anak-anak,
disposable diapers, botol susu, puting,
syampu, baby bath, ubat gigi
baju-bajan, bibs, selimut, towel
bla... bla... bla...

Dah macam jurucakap Pureen lak aku...

Eh jap, satu lagi nak highlight...
Pureen ada botol susu BPA free yg *cantik* dan *murah*

Sesuai untuk ibu-ibu marhaen seperti Makcik Rehan!




Photobucket

ShareThis