Memang hina-dina sungguh bunyi tajuk entry ini kan
Mahapkan daku wahai perempuan... [u know who you are :-p]
Adalah dimaklumkan, makcik sekarang tgh kemaruk sama ini barang
Lazatnya kalau dapat landing hari-hari atas ni.....
Atau yang macamni pon buleh jugak....
Sangat kemaruk, sampai tiba-tiba perut aku plak yang rasa kejang!
Tapi perlu diingat... selaku presiden kelab isteri-isteri marhaen semalaya,
Makcik sangat tak upaya nak hangkut yang FD punya huhuhu....
kat Stadium MPS, seketui wing chair ini adalah berharga RM 599
599 tu adalah lebih mahal 90 hinggit dari installment si kontot satu bulan taw!
Masih terasa-rasa keempukan kosi-kosi ni
sewaktu makcik melabuhkan bon*ot keatas mereka
[habihla hilang kekenyalan kosi-kosi neh kena henyak dek makcik badak!]
Haruskah makcik cari kosi terbuang di mudah.com
lepastu hantar kat brader repair kusyen yg kedai dia kat belakang PID ni
suruh dia balut guna fabrik yang dibeli dalam keadaan separa sedar haritu?
Haruskah? haruskah?
Pendapat bernas sgt dialu-alukan....
Nasihat?
Tak payahhhh... aku bukan 'makan' nasihat!
Muhahahahaha..... !!
-keji tapi comel-
Friday, June 18, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


10 comments:
aku sbg member yg sama2 meroyan FD berpendapat... kalo nak beli, tak leh beli 1, confirm nanti berebut ngan Mencah...haha...beli je lah MR...kang tak lena lak tido...tapi beli yg ijo tuh sebab leh basuh nanti..
laaaaaaaaaa selama ni kita punya selera kerusi yg sama... aku kepingin kan kerusi yg num 1 tu... beli sepsang.. pas tu letak kat hall.. sebelah2.. pas tu dok laki bini , perasan sanding lagik.. ahahaha....
weiiiiiii geram akuu.. tguuuuuuuuu umah aku siapppp.. siap ar aku beli sepsang... hahahah
carik wei.... kerusi 2nd tp kalau di touch balik.. cantekkkkkkkk
Noor, tak mampula weh nak beli... kalau dua bijik dah 1200. huwaaa... lagi umah kecik, mana nak taruk.
Del, aku tgh berangan nak jahit sendiri sofa slipcover. mueheheh. tak sedor diri. menjahit suar koyak pon tgn pengkor.. inikan plak nak jahit sarung sofa. kui kui kui
kalo sayang duit....beli kat mudah.com, touch up balik..
aku kusi mkn antik org kasi...gi touch up balik tukar cushion...cun jugakkk!! haha
buat la mana2 yang mampu..kalau ikut hati..suruh beli baru jer..puas hatii...!! P korek la duit kat mana2 yang ada..!!
beli je kak....pedulikan apa PS nak keji......pedulikan itu semua!!!!beli kak!!!!!berjuang utk kebenaran~!!!!!!!
**over tak?
aku tak de idea sebab aku lom penah lai beli mende utk umah hehehe
ko mmg keji!! Makcik kejang perut tu tersadai hadap tv je.seb baik ada tenet digi rm5/day
tungguuuu nxt sale!!! Siap ko!!!
muahahahahaha... perempuan kejang perut dah bersuara weiii... lari pecut 100 meter weiii....nnt dia himpap dgn perut dia.. keh keh keh keh
owh ena yg kejang perut... MR, ko beli baru je.. pueh hati.. meroyan pun hilang, tido pun lena.. cuma telinga kena tebal kalu2 dikeji dek PS... tapi ko dh biasakan dgn kejian PS hahahhaha
Post a Comment